fredag 15 juli 2011

In your arms I finally breathe



------------------------------------------------------------------------------------
fick svar från ett större hotell idag att de behåller min cv för framtida jobb. men, kan jag inte Opera idag så kan jag det inte i framtiden heller.. om jag inte slänger ut 15 000 för en utbildning, njae inte lockande... men hade varit riktigt nice att få jobba där må jag säga. när de utländska artisterna kommer till sverige är det där dom bosätter sig :)

räknade ihop att jag gjort 100,5 timmar på två veckor. mitt mål är att göra lika många till nu de sista veckorna. kommer ev bli svårt med tanke på att det lugnar ner sig till veckan.

what else... händer kanske lite för ofta nu att jag tänker på när jag kommer hem. och hur glad och lycklig jag kommer vara när jag sätter fötterna på centralen, bland civilisationen. lycklig på alla plan som finns. lycklig över att jag överlevt denna sommaren på en öde ö (utan sushi, affärer, chailatte, bio, civilisation) långt bort från tryggheten, lycklig över att min kropp klarat sig helskinnat ut ur varje hinder som jag mött. och handen på hjärtat så har det varit alltför många gånger impulserna stått och knackat på min rygg. lycklig över att jag äntligen fått ihop mina pengar för att kunna uppleva USA.

men framförallt lyckligast över att jag äntligen, får starta mitt liv med mitt hjärta. få starta ett riktigt förhållande. lite nervöst och spännande :) 4 månader har gått men det är 1:a augusti som äventyret börjar!

------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: