tisdag 26 april 2011

spindel och hår

mina fobier och jag möter på båda just idag. håret lyckades jag ta själv men den otrevliga spindeln fick jag hämta linda för att ta!

helt ok dag idag, speciellt om man jämför gårdagen. uuääääk.... minsta lilla grej störde jag mig på... sen att jag såg ett mindre roligt criminal minds avsnitt gjorde inte saken bättre... inte kul...



pratade en sväng med Åsa igår också... nämnde att jag känner mig lite utanför eftersom jag inte verkar vara lika "wild and crazy" som de andra... "Är det så eller är det endast en känsla Kim", fick jag till svar... Hehe var nog ett halvår sedan jag hörde de men ack så många gånger jag har fått höra de... så sant så sant...

var beredd på världens oväder idag men solen har varit framme precis hela dagen, kommit 1-2 regnskurar men annars så... MEN helvete vad det kan blåsa här.. vaknade inatt och trodde seriöst att nu går världen under! helvete va det blåste, hade fönstret öppet också...

resten av dagen tänker jag bara slappa. gymmet kan vänta tills imorgon :)

Inga kommentarer: