onsdag 6 april 2011

berg-och dalbana var 3e minut tack

första jag möts av på Aftonbladet är: Pappa till gravid 12 årig gripen, Flickan födde barn på skolresa – nu har pappan gripits misstänkt för incest. Svaret på dna-test chockar Holland.

Chokar? hur? vissa människor verkar blunda för vad som egentligen försiggår bakom stänga dörrar. och det gör mig jäkligt förbannad. visst, det chokar mig över att en människa kan göra något sådant, men det chokar mig inte över att det sker. det sker varje dag. överallt. i storstaden. i den idylliska småstadsmiljön. i en liten by. överallt. tyvärr. äh jag vet inte om ni förstår vad jag menar. tror det kan bli lätt att misstolka detta, men kortfattat då. jag vet att det sker och jag tycker det är förjävligt. punkt slut.

en boxningsäck. borde jag ha. för att få ut mina aggressioner. står ju på min krislista som jag inte sett sedan hm.. oktober? det är verkligen inte så att jag behöver ha användning för den, så stabil jag känner mig nu har jag då aldrig känt mig. men jag saknar henne så förbannat mkt och jag blir så förbannad på mig själv att jag är här och hon där hemma så jag vill få ut det jag har inom mig. visst jag kan ta mitt pick å pack och dra, men då är det sayonara till USA. och dit skall jag utan tvekan. så då gäller det bara att stå ut... jag skall inte vara här i all evighet..

imorse var nog första gången på ön det kom ett par tårar, eller fler. det dök upp vissa låtar i mobilen som förde vidare mina tankar till henne.

men som sagt, att deppa kommer man ingen vart på. det ger mig liksom inget förutom dålig energi. och så vill vi ju inte ha det...

bortsett från att jag är väldigt kär och saknar min tjej så galet mkt, så är det rätt ok här på ön. minus halvmögligt hus och minus det tunna utbudet mataffären har. ett plus är ju gymmet, och naturen, människorna, pengarna... mjo, tänk positivt Kim så kommer du långt :)

om man vill hänga med på den positiva sidan av mig kan man alltid kolla på www.distantdreamer87.blogspot.com :)

Inga kommentarer: