fredag 11 februari 2011

"Oh My Gay"

jag tror jag har hittat min dubbelgångare i mansform :) Åkte iväg till Robin sent igårkväll för att se på film. När jag sitter där och skall välja film, hade hans samling lika gärna kunnat vara min. När Bordertown (rekommenderas) var slut satt vi och svängde runt på YouTube, kollade in lite klipp från olika serier, sedan hamnade vi på Cher. of course. Han är lika galen i Cher som jag hahaha... Fast han är juh bög, så han får ju de. jag har ingen ursäkt ja hahahhaha.. Men vilken kvinna..





Hennes outfit i den här videon hade såååå gått hem i dagens mode.. Robin tyckte att jag skulle komma så nåndag till jobbet.. Skulllleeeee inte tro det, har dock inte den där slanka figuren hahaha






...Btw....... Min gammelfarmor på 95 bast fick åka till sjukhuset i förrgår. Hon hade haft yrsel och kräkts.. Hmm.... visst, hon själv hoppas ju på att dö, hon är liksom den sista i hennes syskonskara (hennes bror skulle fyllt 101 eller om det var 102 i år, han dog förra året i november) men snälla gammelfarmor, håll ut iallafall ETT ÅR till... för om du lämnar oss nu, hinner jag inte med att ta farväl av dig...

Nu skall jag till stan för att träffa Sophie. En tjej som bott på LG men flyttade för ungefär 1 år sedan. Hon och jag är så sjuuuukt olika, vi var oense om PRECIS ALLT, men vi tyckte ändå om varann :)

So long bitches :P

Inga kommentarer: