måndag 28 februari 2011

It's not the load that breaks you down, it's the way you carry it.

Så sant så sant. man kan nog tolka citatet precis som man vill. men jag tolkar det såhär. när en tragedi/händelse kommer in i ditt liv, kan du välja att antingen gräva ner dig för att aldrig se dagens ljus. Eller, så kämpar du. Du har alltid två val när något sker, två vägar.

Är nyss hemkommen från frisören. Riktig duktig den där Anna. Och jag känner mig faktiskt nöjd! Kan säga att jag har klippt bort 1 decimeter hår. Å de va rätt mkt, nu har jag strax/knappt under axlarna. Imorse när jag vaknade hade jag hår nedanför tuttarna :) Men, ska ju dra till middle of nowhere, det har säkert växt ut igen när jag återkommer till civilisationen :)

Klippningen får mig att tänka på kommande tattueringar jag skall göra på torsdag. Ska nu ringa dit och fråga ifall det är stor skillnad på smärta, fotleden vs sidan av revbenen.......

Inga kommentarer: