söndag 20 februari 2011

Hmmm

jag ger upp. kan inte hålla mig från att skriva. hade tänkt att jag skulle göra ett uppehåll tills någon individ kommenterade förr förra inlägget. men inte. har nog inga läsare, men det är bara bra för det betyder att jag kan skriva PRECIS vad som sker i skallen på mig.

Under de senaste dagarna har jag nog kommit fram till att jag är vääääldigt tillgänglig. Jag och Åsa hade en djup diskussion om det i fredags kväll, över ett par glas vin, eller 10. Jag är väldigt aktiv på FB och telefon, och allt vad som kommer med det. Hade ganska många status uppdateringar i fredags kväll ang om jag skulle till sthlm eller inte. Tillsist skrev en avlägsen polare i Årjäng ifall jag körde någon egen VM i statusuppdatering. Imorse så gillade jag en kommentar Karolina hade lagt upp på Thommys sida, då skrev hon Du är för fan alltid online Kim, har du inget bättre för dig? Det tragiska är att det har jag nog inte. När jag är ledig (vilket är ganska mkt nu) fikar jag, ser på film, eller går en promenad, men mest av allt är det internet som gäller. men det vill jag ju inte att människor skall veta, speciellt inte Karolina.
Då slog det mig, det Åsa sa till mig i fredags, är jääävligt sant. Jag kommenterar ganska mkt på fb, skriver själv väldigt många statusuppdateringar. Folk vet alltid vad jag gör, var jag är etc. Folk får aldrig tillfället att fundera på vad jag gör, var jag håller hus, ifall jag lever... Hmmm.... borde nog va ganska rätt tillfälle nu att träna på att inte vara så aktiv/tillgänglig.. med tanke på att jag skall upp till middle of nowhere, för att tillsist dra till USA själv, helt utlämnad. Mmm jorå, såatte...
ska kanske bli mer aktiv på twitter istället, då det typ enbart gäller att ha VM i uppdateringar haha

Anyway..


Såg 127 timmar förut. Vet inte om det är för att jag är trött men fällde ett par tårar i slutet... dont know why haha.. Men bra, absolut, det var den! Håller på att dra hem gaaanska mkt serier och filmer nu, som skall komma till nytta i Lovund. Då var 127 timmar en utav dem, men råkade sätta på den förut.. Och jag blev ju då inte MINDRE SUGEN på att dra till Grand Canyon efter ha sett den, utan helt tvärtom :D



nu är det framstupad sidoläge med colan i högsta hugg och Andra Sommaren av Änglagård som gäller!

1 kommentar:

Linnea sa...

Jag läser din blogg vännen, men det visste du ju redan ;) Har dock ingen aning om vem tjejen är som du skriver om, men jag såg 127 i på bio i tisdags med Jesper och jag grät också i slutet, bara så att du det så ;)