fredag 28 januari 2011

You havent seen the last of me

...tänkt att skriva om en film jag såg i eftermiddags, prayers for bobby... bara jag tänker på den ger mig tårar... MEN, jag kommer nyss hem från premiären av Burlesque (eller Burkläsk som jag kallar den) och jag säger bara... WOW, med stooora feta bokstäver! Den är magisk!... för en massa hundra år sedan så dansade jag. och det tyckte jag var kul... men hoppade av, dont know why... och det är när jag ser en sådan här film, som jag blir gaaalet sugen på att dansa igen.... men vi får se... sen, vill man något riktigt riktigt väl så är det bara att kämpa.... sen, att jag är en liten cher-fan sedan jag var 5 år gör inte filmen sämre... dock var hon inte lika plastig ibörjan på 90 talet som nu.. men hon har sina moves kvar :) moves jag kommer ihåg från en turné-dvd.. nej vad säger jag, turné-VHS som jag fick när jag var 5 år :)


Heart of stone tour


får inte glömma vackra christina augilera heller.. aldrig varit förtjust i henne, men DAAAAMN she's beautiful :)

Feeling broken
Barely holding on
But there's just something so strong
Somewhere inside me
And I am down but I'll get up again
Don't count me out just yet

I've been brought down to my knees
And I've been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I'll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven't seen the last of me

Inga kommentarer: