torsdag 27 januari 2011

vindruvor

har kommit på värsta grejen. Vindruvor. Istället det konstanta suget till bullarna i frysen som jag får äta av, så har jag lagt om till vindruvor. det är så himla gott :)

jag tycker det är lite gulligt med pensionärer som skall åka buss. När man står vid busshållsplatsen förstår ju busschauffören att det ska plockas upp folk... men tror inte riktigt gamlingarna litar så mkt på dem hehe. för varje gång det kommer en buss, så ställer de sig halvägs ut i vägen och viftar med busskortet... hehe..

igår var jag ute en snabbis med rebecka för att fira hennes f-dag. det var mkt trevligt. när jag skulle åka hem sen orkade jag inte ta bussen så jag haffade första bästa taxin, jag talade om för honom att släppa av mig på ett vist ställe så kunde ja gå resten (ca 5min) då stänger han av taxametern, kör mig till dörren och väntar tills jag kommit in. så himla snällt :) Man har ju hör en hel del skräckhistorier i aftonbladet så....

Tittar på ally mcbeal nu. jag trodde inte jag följde den serien, men varje avsnitt jag sett nu i en veckas tid har jag visst redan sett.. aja, men det är bra ändå. eller, det är nog för att Portia är med :)

1 kommentar:

Ceca sa...

Hehe. Vindruvor är gott.
Fast jag har märkt att jag börjar bli lite allergisk mot dom med.
Lite synd... =(

Fasen, Ally McBeal kanske man ska lädda ner och kolla på?
Jag har redan kollat igenom alla Glee-avsnitt som finns för nedladdning.
Snacka om abstinens nu!!! haha