måndag 17 januari 2011

vet inte...

... men jag är så extremt hungrig HELA jävla tiden. jag äter inte överflödigt för jag är så himla rädd, så jag går och är hungrig istället. det är väl kanske inte så bra eller?! funderar på om det är medicinen som spökar... kanske är jag en av de 13% som hungerkänslorna ökar på... nästa gång jag pratar med min läkare får de nog bli byte.. men det är så synd, för den funkar. och jag älskar ju mat.


idag fick jag ett mail av studera där det stod att jag var antagen till Historia kursen och att mer information skulle komma snart, plus att det stod att jag ej är antagen till holocaust history blalbalbla... när jag kom hem förut hade jag fått två mail av respektive kursledare. "Hej, du missade uppropet på historia" ehm, jaha? men enligt studera.nu skulle DE kontakta mig först... sen, dyker ett till mail upp att jag är antagen till holocaust history blalbalbla... hummm... konstigt..

imorgon dyker jag även upp på CVL... men tror att har de inga ledarskapskurser att erbjuda då hoppar jag den och tar förintelse-historia...

Inga kommentarer: