tisdag 11 januari 2011

när ska den där rainbow dyka upp då som Katy Perry snackar om?

i julklapp fick jag en heeeel del pengar.. men pga att jag lever på mindre än existensminum har det mesta runnit upp i mat, hyra, alkohol, cigg... men.. jag har 1000 kvar, en tusenlapp jag fick av min gammelfarmor till kruttant.. den tänker jag inte röra för saker som försvinner lika fort man har köpt det... har två förslag, antingen får de vara den första pengen till min framtida resa (när den nu blir av) eller... så har jag tänkt på två tatueringar. eller 1 men 2 lika... ovanför armbågen...



vad tycker ni?
meningen med tatueringen behåller jag för mig själv, men kom på att det även kan stå för dig och mig Linnea? :D

3 kommentarer:

Linnea sa...

Naw vad söt du är vännen :) <3
jag tycker du ska gör den, den passar oss :)

Kimbola sa...

hehe men du sa ju att jag skulle resa för pengen? :P

Linnea sa...

Jaa, jag sa visst det meeen jag tror att jag ändrade mej ;P och om det löser sej med Lovund så får du ju en hel massa pengar att resa för ändå ;)