lördag 22 januari 2011

mysbraller

det finns nog inget mysigare än mysbraller. inga sådana som går att köpa på klädbutiker med en matchande tröja till. nej, utan stora braller med muddar vid fötterna, sådana som man får om man sportar, spelar fotboll, innebandy etc. det är liksom det första jag tar på mig när jag kommer hem efter jobbet. är det någon dag jag inte går utanför dörren är det ju dom jag har på mig. när jag bodde på L-G bodde jag näst intill i dom. tänk om det kunde bli mode med det? Jag kan nog tom säga att det är lite sexigt också? på en brud alltså :P tror inte jag har några karlar som läser denna blogg.. men kanske nån bi? nån lesbo? kan jag få din åsikt tack :)

En avlägsen släkting tog kontakt med mig via fb idag. det var kul, har inte träffat honom sen, jag vet inte... gammelfarfars begravning och det var när jag gick i 8an... han och sina syskon har nog varit i alla världens hörn.. vet inte om det var han eller hans bror som har gått någon skola på nån båt som åkte öööverallt... ungefär så som dom gör i Den Vita Stormen... Anyway, han talade om att hans syster, charlotte, precis blivit nyexaminerad socionom... blev än en gång påmind om vad jag hade kunna blivit...

Inga kommentarer: