tisdag 28 december 2010

År tjugohundratio, årsresumé

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
varit på kryssning

2. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte ens jag hade någon för jag vet att jag inte kan hålla dom.

3. Blev någon/några av dina vänner, föräldrar i år?
en heeeel del...

4. Dog någon som stod dig nära?
har inte varit på begravning i år iallafall.

5. Vilka länder besökte du?
Skottland. Norge också men vette tusan om det räknas? På den här sidan kanske det gör det. Många på jobbet säger: ååå har du varit i Norge (som om det skulle vara något exklusivt.)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Pengar, resa, en människa jag kan dela mitt hjärta med

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Pink - 26/6, Pink - 23/7, Flytt från LG - 2/10, Galaxy kryssning - 11/11

8. Vad var din största framgång 2010?
skulle du fråga mig så säger jag ingen. frågar du S eller Å så skulle de nog säga att jag har nu lyckats med att hitta vägar ut ur min "frestelse" till att skada mig.

9. Största misstaget?
att läcka en pretty stor hemlighet

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
oo ja... förkyld 2-3-4ggr, sedan självskada på det ett par x antal ggr.

11. Bästa köpet?
säkert någon film, eller mina svarta leggings.. neej, mina stövlar som Linnea har likadana

12. Vad spenderade du mest pengar på?
ÖL... och en del lakrisshott

13. Gjorde någon dig riktigt glad?
Ja. Det jag kan komma på nu är när Sara sa i gröna rummet att hon ville fortsätta vara min KP via kommunen när jag flyttade :)

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
svarar som Cecilia: Jag kopplar inte ihop låtar med ÅR,
utan med människor/händelser.. men nu när jag tänker efter så må det nog vara Manboy med Eric Saade

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
oj, en berg-och dalbana

16. Vad önskar du att du gjort mer?
rört på mig

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Märka min kropp för livet

18. Hur kommer du eller hur tillbringade du julen?
Hemma i skogen

19. Blev du kär i år?
2 ggr.. eller, en utav gångerna började redan sommaren 2009. men de har båda hittat sig någon att dela sitt hjärta med.

20. Hur många one night stands?
2 tror jag.. nej, 3..eller?

21. Favoritprogram på Tv?
i år tar Private Practice hem det priset. Tack vare Kadee Strickland

23. Bästa boken du läste i år?
Stephanie Meyer böckerna :) Fast Portia de rossi kommer inte långt efter

24. Största musikaliska upptäckten?
som i att jag har upptäckt en grupp som existerat länge men som nu fall mig i smaken? Då är det The Script ...eller att jag lärt mig spelat gitarr?

25. Fick du något du önskade dig?
i julklapp? eller över hela året? i julklapp fick jag ju portia de rossi boken? och jag önskade iofs att Pink skulle se just MIG.. vilket hon gjorde på konserten i Göteborg. Vi var tom med på storbildskärmen när hon läste upp våran skylt/lakan

26. Något du önskade dig men inte fick?
Alecia Moore - Split Personality

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
åt middag på thairestaurang med mina fina i uppsala, sov även över på LG :) varför spendera natten ensam? :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ååååja

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
den snyggaste av dom alla hahahahha.. va fan liksom, har börjat jobba på en stor butikskedja!

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
det pendlade mellan Angelina Jolie Sandra Bullock och Pink. och brudarna i L word! Sedan karaktären Lisbeth Salander

33. Vem saknade du?
S

34. Ditt bästa minne?
tiden på LG.. speciellt under våren och sommaren. och alla konserter. eller när Bella hade druckit en del på festivalen och sen när hon skulle röka :)eller när jag och Hanna sov ute under bar himmel mitt på gräsmattan och diskuterade - Allt är relativt.

35. De bästa nya människorna du träffade?
Alexis, Siri, Oscar, Harald, Agnes, Kattis...Aa men Johanna får vi inte glömma heller :)

....här har ni mina svar för år 2009.... kommer knappt ihåg det året..

1 kommentar:

Ceca sa...

Haha, jag var oxå helt såld på Lisbeth Salander som karaktär,
ända tills mamma och syrran började tjata om att jag är lik Noomi...
Då slutade jag vara såld på henne,
för det blir lite äckligt,
nästan som att vara såld på sej själv. haha