torsdag 25 november 2010

jag dör inte jag dör inte jag dör inte jag dör inte jag dör inte jag dör inte.

okej. nu sätts mina färdigheter på prov. från ingenstans kom en våg av panikångest. vad har jag lärt mig? vad har jag fått göra? sysselsätta sig med något. fungerar inte värst bra vid midnatt. ringa någon. fungerar heller inte vid den här tidpunkten. omfokusera. försöker. vad känner jag, fysiskt? vad ser jag? hur känns det när jag sitter här i soffan. gå igenom varje cell i kroppen. vad säger dom på tvn... gaaah.... imorgon måste jag nog fråga Sara mellan vilka tidpunkter hon är min KP. för nu skulle jag behöva snacka med någon, någon som kan hjälpa mig att tänka på något annat.


jag får paaaanik.... huvudvärk på köpet med...

jag tar och värmer vetekudden, sätter på L word, bäddar ner mig med en kopp varm mjölk och hoppas det hjälper... tänker inte vakna upp imorgon med ytterligare ett ärr som kan skrämma iväg kvinnor....

1 kommentar:

bella sa...

snälla kim, du får ringa till mig, när som helst. om du vill
kramar bella