onsdag 6 oktober 2010

varför skall allt ta slut för?

idag har det varit full rulle från början till slut. kl 8 ringde dom från soc angående ett möte jag skall på nästa vecka.. håller tummarna.. sen var det bara att sätta sig på bussen, möta upp rebecka i stan, sätta sig på andra bussen till OKQ8, sätta sig i hyrbilen, åka hem och packa den full med prylar som skulle till LG(hahaha tur att inte farbror Blå sågs till för annars hade det blivit lite böter. Jag såg endast rakt fram och till vänster :P ) Väl på lenagården blev det lunch, mums och sen hejdå fika för Åsa. hon gjorde sin sista dag idag och tacka gud för att jag inte är kvar.. tänk att varje morgon vakna upp där och veta att man inte kommer att få se Åsa vid frukosten längre, eller vakna av hennes mjuka smekning på kinden.

efter besöket på LG tog vi oss vidare till Jessica för kaffe och massa skratt och snack :)

Jag är så enormt glad över att få vara kvar i Uppsala...

sen åkte vi till IKEA, Coop och tog svängen om Mcdonken. fick ju bjuda Rebecka på midda när hon var så snäll och hjälpte mig idag :D

Så nu sitter jag här i min ensamhet igen. rebecka kommer snart för att se greys anatomy tillsammans.. visst har jag redan sett det, men sällskap är alltid bra. speciellt i dessa tider... skrev ett litet brev till Åsa förut, jaha då va de dags att börja lipa igen då Kim. kan det aldrig ta slut...

men en posivit sak, Pinks nya låt är superb. lite waka waka stuk :)

OCH VEM, kan inte motstå dessa ögon


Inga kommentarer: