tisdag 26 oktober 2010

headache

PANG PANG PANG

När det blir så, så känns det som allt flyter på. om vi visualiserar en flaggstång så är jag högre än flaggtoppen just nu. jag vågade tom visa framfötterna idag på jobbet och möblerade om en hel kläd-vägg, iofs tillsammans med Alexis -men ändå :)

det är tyvärr antingen svart eller vitt...

* Sara har blivit min KP
* Skall träffa Sanna på måndag
* Har sagt till om ökade timmar
* Emma ska ev. flytta till Lkpg, vilket i sin tur betyder att jag tar över lägenheten
* Ska ev ut ikväll
* Ev skräckfilm kväll med Johanna imorgon
* Midda/möte med Sara på torsdag kväll
* Bio med bäste morbror på fredag


denna vecka känns ganska lugn... så samtalet från a kassan imorgon kan helst av allt vänta tycker jag...

1 kommentar:

JosefinEmilie sa...

taack kim, jag hittade den idag på coop gränby ;D