lördag 2 oktober 2010

det är nu det händer.

fick en fin överraskning igår kväll. Då Tony inte kunde komma förrän 23 så behövde de någon som kunde hoppa in... till min förvåning och lycka så dök Jessica upp vid 18. Blev helt överlycklig! Så henne släppte jag inte för en sekund igår kan jag säga :) och inte var ögat torrt när hon lämna bygget heller. egentligen skulle hon jobba till 23 men snäll som hon är så stanna hon till 00.30 :D Hade det inte varit min sista kväll hade hon inte tagit passet talade hon om för mig :)

nåndag skall jag nog få ihop ett litet/stort inlägg om vad L-G har givit mig alla dessa 360 dagar jag bott där... det är ganska mkt faktiskt om man tänker efter..

det har varit full rulle hela dagen. när jag vaknade imorse försökte jag verkligen somna om och hoppats att det skulle vara en hel annan dag än lördag. men när jag öppnade ögonen var det lik förbannat lördag... När jag sa hejdå till Malin förut trodde jag verkligen inte att jag skulle gråta. men ack så fel man kan ha!!! Men nu är det slut på sånt, för fortsätter jag så kommer jag dö av uttorkning :P Jag har nog inte gråtit så här mkt sen jag tog studenten 2006. Förändringar och seperationer, inte min starka sida :)

så idag har det packats, städats, varit på IKEA, handlat MAT för första gången på 1 år. det gav mig dock lite ångest då de plötsligt blev lite verkligare...blev lite paff när jag upptäckte att de har bytt förpackning och utseende på Coops egna ris. så det verkar ha hänt mkt i matdisken på ett år :) träffade rebecka där också så det blev ett litet kramkalas. Hon kom även förbi här ikväll för att hjälpa mig lite att packa upp å lite tv tittande...

Så nu är jag själv. helt själv. jag njuter samtidigt som jag är skräckslagen.

Inga kommentarer: