lördag 15 maj 2010

ilska

och så var det de här med att hantera känslor. och jag hatar det. det bubblar. och efter händelsen igår natt blir jag som låst och anti alla som jobbar, även fast det inte är ALLAs fel... och jag får gång på gång påminna mig om, jag är inte här för deras skull, jag är här för MIN skull... men jag är som jag är. huvudsaken är att de andra mår bra, skit i mig. andras problem blir mina problem om jag inte är på vakt. och det är just vad som sker nu... vad skall jag göra?

anyway...

idag sov jag till 11. blev en aningen förvånad för jag hade tänkt gå upp efter morgonmedicinen. men det visade sig visst att jag inte ens hade blivit väckt, vilket jag brukar bli.. aja inte hela världen...
efter lunch begav vi oss till den vackra staden STOCKHOLM. En underbar och solig dag som denna var det ett ypperligt tillfälle.. jag inhandlade ett par nya glasögon (nu har jag tre st så nu borde jag klara mig i sommar. gör sönder minst ett par varje säsong) och ett par vita tygskor på HM. undra hur länge de kan bli vita :)
Efter HM mötte jag upp Hanna och hennes vän Axel på ett fik nedanför Hötorget. Och dra mig baklänges vad jag smälte bort!

Nu vid middagen har det varit lite tumult och jag försöker än en gång dra mig bakåt för att inte hamna i de destruktiva bryr-sig-om skiten... helt ok att man bryr sig om någon, men det ska finnas en balans i det hela och jag får inte glömma mig själv....

Ikväll blir det ännu mer filmtittande. Jag Bella Rebecka och Hanna tittade på ett par filmer igår, Stay Alive och remake The Hitcher... jag hade askul åt Hanna för shitpommes vad hon blev rädd ett x antal gånger :) ... får nog rota fram nån mer skräck!

Inga kommentarer: