tisdag 27 april 2010

Ronja har...

... fångat sin första mus, skogsmus! Jag hade nyss kommit ut från toaletten så kommer Ronja in ifrån fönstret med något i munnen! PANIK! inte för att jag inte tycker om möss, för det gör jag. jag blev bara så väldigt paff... jaja, det bevisar på att hon har katt-instinkter i sig även fast hon varit innekatt i 1,5 år :)

vet inte om jag ska fortsätta gå på Fyrishov, eller om jag ska hålla på med mina promenader... för ju mer jag rör mig, desto högre siffror visas på vågen! jag hatar vågen så jag äger ingen själv. men på fyrishov står det en, rakt framför ögonen på mig. och jag ställde mig på den idag och blev en aningen chockad... så jag vet inte vad jag skall göra...

Godisförbud plus minskning av röka... håller på att dö!!!


* Fyrishov-gym
* Lunch
* Promenad till och från tåget. Skulle inte till stan och hitta en piercing men fann ingen
* KP träff
* Midda
* Färga håret
* inte mkt mer

Inga kommentarer: