fredag 16 april 2010

bajsdag

allt har bara gått emot mig idag. försov mig imorse, blev ingen tid till att se mig i spegeln, blev tillsagd om tvätten som jag glömde igår, de hade öppnat de nya resecentrumet så jag hittade knappt ut. Väl på butiken möter jag mig själv i spegel. och det var ingen vacker syn... Vi låg back på 30 backar idag så jag har enbart stått å larmat och galgat idag. de har varit skumma typer på butiken, samt att jag inte gav allt i ett samtal med en kund. vilken idiot jag är.

Fick även ett mail ifrån min socialsekreterare. Hon är nog one of a kind. Jag litar fullständigt på henne och jag känner att hon tar mig på allvar. 11e maj, ska beslutet tas upp i nämnden.. Nervös... seriöst, jag överlever inte om jag måste hem 1 juni.


Två positiva har iaf hänt idag:
Malin tipsa oss om att hyra film, endast en halvtimme innan hon slutade.
Sedan kom Tony och satte sig vid mig och frågade hur är de (!) Han brukar enbart göra det i farten som om han nästan ändå inte lyssnar på mitt svar. Men efter våran natte-tur så verkar han mer mänsklig. eller så är det bara jag som har givit honom chansen :)

Passed schedual for the day:
* Praktik
* Middag
* Hyrt film med Jenny å Bella
* Veckokortet
* Var ute på Ronja
* Dator och Vertical Limit
* Kvällsfika

Inga kommentarer: