onsdag 28 april 2010

3e dagen..

.. och jag håller på att gå upp i atomer!!!! Blir lätt arg och irriterad på alla. Nu har jag tom fått för mig någon slags förföljelsemani över att personalen här is working against me... hallå? hur absurt låter inte det?! Och att jag inte passar in och folk ser mig inte, känner mig overklig. Det känns som om människorna fixar och trixar för att jag ska hamna i skottlinjen och försöka klättra mig upp på levnadstegen själv.
Jag vet mkt väl att jag är verklig och att folk ser mig... Jävla cigaretter...

Märks även på detta inlägget att jag skriver i ren frustration. allt för att inte göra något annan skit!


Person A säger att jag ska göra på det viset och ta upp förfrågan med person B. Person B säger att jag ska ta upp det på husmötet. Person A säger att det funkar inte. Förklarar då att person B redan sagt att jag skulle göra på detta viset... Plus att jag hatar verkligen bowling. men det blir en helt annan historia vilket jag inte orkar skriva här.

* Storvreta för mediciner
* DBT
* Lunch
* Husmöte
* Fix och trix med recept-boken
* midda
* inte mkt mer....

Inga kommentarer: