tisdag 9 mars 2010

RIKTIGT TRÖTT!

rent impulsivt så följde jag med till Fyrishov idag (badhus och gym och lite andra grejjer) men jag tänkte att det var ju sista dagen för Sophie så jag och Bella hängde med för att kolla läget och hur saker å ting funkar! Plus att Lenagården bjuder på det =) så första kvarten solade jag och somnade efter 2 minuter. sen gick jag till Bella och Sophie i gymmet.. testade på lite där. första gången jag har satt min fot på ett gym. riktigt härligt! Sen skulle Bella relaxbada.. då satt jag och rullade tummarna (just för att jag har lite problem med klor OCH att jag har de där roliga nu!!!)

När vi kom hem var det lunch. och efter en måltid la jag mig i soffan och somnade! vaknade en sväng och la mig i röda rummet istället... klockan blev så mkt som 15.30 då jag blev väckt av att Åsa klia mig på ryggen. råkade somna om när hon gick haha... klockan blev 16.30... Så jag har idag alltså stensovit som en klubbad säl i 3,5 timme =)
det tar hårt med en helg i sthlm, oscarsgalan, innebandy och gym =)


Och jag känner att jag vill sova meeeer!!!!


-----------------------------------

var inne på min ex nya flickväns sida på facebook. hon har visst gått och längtat länge efter Matilda nu när hon varit i thailand... känns skumt... för jag längtade också efter henne när hon var iväg, när vi var ihop... så mkt så jag låg i koma i två veckor nästan med mörka tankar och gråtfyllda nätter... det känns, fel på något sätt...

jisses vad tankarna florerar. plus att den tjejen jag träffade i lördas skriver mess hela tiden om att hon vill träffa mig igen och att mina ögon har fastnat på hennes näthinna... vad gör man? när man är svartsjuk på sin ex flickvän, har känslor för den vackraste jag sett och blir tagen av allt vackert den där Emelie skriver... Hm...

---------------------------------------
Jo, man tar och ringer Jenny =)

Inga kommentarer: