tisdag 2 februari 2010

when is it my turn?

Nej jag klarar inte längre stå emot eller säga ifrån. för så fort jag öppnar munnen blir det fel eller så tolkar den andra personen fel. visst det är inte mitt ansvar säger alla. men, hur kul är att höra från sin dotter att hon inte vill ha hit sin mamma? ett rent helvete kan jag tänka mig. så därför kan jag inte säga något. men tror det bara blir värre om hon kommer hit. pest eller kolera.

idag när det har varit endast vikarier här så märker man verkligen hur beroende man är av ordinarie personal.. illa illa... för det känns som att man faller faller faller och faller ännu längre ner... och det är inte så jäkla rockigt.

men imorgon ska jag träffa Sanna. först tiden på morgonen. tur är väl det för ja orkar inte.

ännu en till skitsak. jag glömde min plattång i Sthlm... ni som känner mig, ni vet hur beroende jag är av den......


jävla PMS -besvär!

Inga kommentarer: