torsdag 11 februari 2010

No time for lovetalks

hemkommen från en liten tripp till Järvsö. underbart vackert. har kommit på en sak som ger en total lycka. Att komma till en stuga, ett hotell och kolla in stället och se hur mysigt man kommer att bo under de närmaste dagarna. Det ger mig lycka :) Lycka behöver inte alltid vara något stort. det kan faktiskt vara något litet.

nya bilder uppe på: www.picasaweb.google.se/cimzan


det var också lite tufft att åka på skidresa med ett kollektiv. flashbacks. tiden går och tiden går inte att återuppleva. jag kommer aldrig ha så kul som jag hade på gymnasiet. alla galna skidresor vi gjorde och gud vet vad... men men sånt är livet... och livet har jag svårt med.














sen har jag svårt att ta plats... jag blev så glad och upprymd för att åka iväg och verkligen vara där och få åka skidor.. glömde för en sekund att jag bodde på ett behandlingshem.. verkligheten kom i kapp mig och det började gå nerför.....

Så terapin idag gav mig verkligen mkt. jag fick verkligen något utav det. visst det får jag varje gång, men idag satt det som smäck :D


Men imorgon drar jag till Stockholm igen för att skingra tankar för ett tag och känna mig "normal"

Inga kommentarer: