torsdag 4 februari 2010

Miss my place





jag har nog hittat platsen i Sverige som jag verkligen trivs som fisken i vattnet. vill bara fly dit hela tiden. men, man kan inte fly från sina problem. för problem kommer alltid uppstå. då är det lika bra att ta tjuren vid hornen. annars blir det pannkaka -som nu.




så när jag väl kan stå på egna ben tänker jag planera flytt till sthlm. så är det bara.



idag väckte Jessica mig med min morgonmedicin. och jag blev så glad över att bli väckt av henne så jag gav henne en stooor kram. hon hade visst tagit gris-sprutan så kramen gjorde faan så ont hahaha :P
dagen har varit blandad. som planerat så har jag varit tvungen att skriva det jävla mailet vilket har triggat igång mig ganska mkt. sen har jag målat fotoramar, varit ute å lekt i snön med Bella, åkt spark och... ja, det var det...

svider som fan gör det. men till skillnad mot andra så gömmer jag mig inte undan och undviker vissa saker. jag undviker inte att prata om mina problem för Sanna. för att kunna bli frisk, så måste man våga prata om det. om man är tyst och låtsas som att solen skiner här heeela tiden, då kommer man inte någon vart.


Snart så exploderar det också. snart kommer nog en sida av Kim fram som inte existerar i nyktert tillstånd :P Det finns en tjej här som går mig på nerverna heeellla jävla tiden! var på väg att ryka ihop med henne häromkvällen när jag bara talade om information om hur en router fungerar: Va fan, ursäkta va i helvete är ditt problem. varför är du så sur för??!!!
Jag började asgarva och tur var väl det att hon inte såg mig :P
men nu..... hon gör om samma grej flera ggr om dagen. jag har sagt till personal. men inget händer.. snart smäller det och då ber jag er att hålla er undan för eran skull så ni inte åker på en snyting :P

Inga kommentarer: