lördag 6 februari 2010

Grammy Award 2010

gjorde min dag ljusare.

Tittade på Juno tidigt imorse. hade aldrig sett den innan. och det var ju ett sådant stort ståhej av filmen när den kom ut. vilket jag inte nu kan förstå. den gav mig fruktansvärt svår ångest. mådde illa. arg.
så jag gick in på mitt rum men Åsa kom i kapp mig innan jag ens hann ta två andetag... jaja.... Sen drog hon ut mig i tv soffan så kikade vi på nyhetsmorgon.. när det var slut zappade vi runt och hamna på Grammy Award 2010 :) 10 minuter senare dyker P!NK upp. whieeeeee.... fick rysningar och tårar i ögonen :) underbart vackert... så det gjorde min dag :)

sen ikväll är det ju faktiskt melodifestivalen och då går det inte att deppa ihop :)


"direktlänk till P!NK performance :)"



jag satt och pratade med Jessica igår en timme när jag gick å la mig (klockan blev helt plötsligt halv 3) och saker bara kom upp till ytan. exakt som jag tänker och känner. så vi hade en djup diskussion om det mesta. Jessica är guld värd, eller hur rebecka? utan henne så är det inte lenagården :) och så sant som hon säger det: man står sig själv närmast.

1 kommentar:

Beccah sa...

Ja Jessica är verkligen en ängel som samlar många stjärnor i himlen, en ängel kan ju se ut på många sätt, behöver inte ha lockigt hår och vit klänning.