lördag 23 januari 2010

Lördag typ

idag har det inte hänt så mkt. jag har iaf varit väldigt fokuserad på att göra saker hela tiden, enligt min och Sannas överenskommelse. det är tufft, men det behövs göras. Jag, Bella och Sophie har gjort hemmagjord glass vilket uppskattades av andra och även smakade utsökt :) Sedan städade jag Emma och Jenny ur ett utav rummen i djurkorridoren som vi senare ska göra till ett litet allrum för oss som bor där. Riktigt bra för de som har hund. De kan inte lämna dem så lätt som jag kan lämna Ronja.

På eftermiddagen träffade jag Linneaswea på en liten cigg. Hon är hemma en kortis på dop för sin systerson och eftersom dopet och middan hålldes ett halvt stenkast härifrån var det ju skitbra tillfälle och säga hej igen!

Nu ikväll händer det inte så mkt.. Saknar Isabell (Bella) som har åkt nånstanns... hoppas det går bra med henne... :(

“Communication. It's the first thing we really learn in life. Funny thing is, once we grow up, learn our words and really start talking, the harder it becomes to know what to say. Or how to ask for what we really need.”

Inga kommentarer: