fredag 5 juni 2009

Don't Let Me Get Me

drömde härom natten att jag blev inspärrad på 55an igen. med sprutor och tvångsjacka. jag var helt galen. och allt var så verkligt. jag minns att jag skrek och slog på den ena sjuksköterskan som jag tyckte va dryg och tråkig. fy...

fick lapp av karlstads universitet. om någon hoppar av får jag börja.. hmm.. får veta det i augusti. jag ska försöka leva i nuet, medveten närvaro. men just nu funkar inte det så bra. vad ska jag göra? fast det är ju inte ens säkert att jag kommer in. men ändå så måste jag fundera på det. fasen. det känns som att om jag inte tar chansen när den väl kommer, kommer jag aldrig börja plugga igen. eller? aa jag vet inte. trött som fan blir jag på det.

dagen har allmänt varit bra... men när jag öppna posten sjönk jag... hmm...

men du ska på Pink till hösten Kim. glömt inte det!


Drinking wine and thinking bliss, is on the other side of this
I just need a compass and a willing accomplice
All my doubts that fill my head are cascading up and down again
Up and down and round again, down and up and down again.

Oh, I've had my chances and I've taken them all.
Just to end up right back here on the floor.
To end up right back here in on the floor.

Pennies in a well, a million dollars in the fountain of a hotel.
Fortune teller that says maybe you will go to hell.
But I'm not scared at all...hmm hmm hmm hmm hmm

The cracks in the crystal, the cracks in the crystal ball.

Sometimes you think everything is wrapped inside a diamond ring
Love just needs a witness and a little forgivness
And a halo of patience and a less sporadic pace and
I'm learning to be brave in my beautiful mistakes.

Oh I've felt that fire and I've been burned
But I wouldn't trade the pain for what I've learned
I wouldn't trade the pain for what I've learned.

Of the cracks in the crystal, the cracks in the crystal ball.

Irony, irony, this hate and love, hate and love
What it does to me, what it's done to me.
What is done...done

Pennies in a well, a million dollars in the fountain of a hotel.
Broken mirrors and a black cats cold stare,
Walk under ladders on my way to hell, I'll meet you there.





23.46
Se till att du har de rätta förutsättningarna och gör det rättvist för dig när du står på startlinjen.
Det här får inte trycka ner dig, utan se det som en möjlighet.


Christer och Else Maj kom hit i 1,5 timme förut och prata lite. Ringde dem och det Behövdes. Jag tror att med mina underbara vänner, familj x 2, Inez och dessa 2 från teamet så kommer jag nog snart stå på egna ben :)
Såg ni, jag skrev med familj. Det tar sig, sa pyromanen ;) hehe


Ett ägg klarar många påfrestningar men minsta lilla spricka så går det sönder.


Egentligen. vad klagar jag på? tänk dom som oroar sig över hur de ska få mat för dagen, eller inte ens har några pengar eller jobb alls?
Jag sa det till Christer att det känns som att jag inte gör nåt med mitt liv, utan jag jobbar, sover, äter runt runt och runt. Tänk dom som inte ens har nåt jobb Kim i din ålder. Du borde skatta dig lycklig.
han har faktiskt nån poäng med det.

Neru, nu ska jag och happyface gå å lägga sig och vakna upp med ett happyface imorgon mä. Ajemänsan! :) Å just det, jag ska ta och bränna upp pappret från Karlstads Uni. också :)

/Leksaken från BR

Inga kommentarer: