torsdag 21 maj 2009

torsdag

igår kikade jag in i Emelies nya bageri som ska öppna imorgon. spännande spännande.
sen kom mamma och pappa och skulle fixa min bil och så hade dom även med sig en SOFFA! Jag har fått en soffa. Mycket mycket skönare än den andra, en 2sits och en 3sists. så nu jäklar har jag plats och nu ser det ut som en lägenhet :)
Senare hämtade jag Jennifer på fritids och sen hemmåt för att laga mat. På kvällen kollade vi klart 24.. gud i himmel. jaha, vad ska man se nu då? och så hämtade vi twinsen i åmål.

idag händer det inte så mkt. antagligen blir det sola solarium och hyra film. mums :)

just det. hjälpte Linnea med att ordna sin blogg igår. Hon ringde mig ett antal gånger med en massa frågor. så söt så =) hehe. nihatakalinnea.blogspot.com


hejj hopp

12.12
Helene hon är ju för underbar. Fick ett mess av henne förut. som värmde enormt. tycker om dig gumman du kommer alltid förbli en av mina änglar

nu blire röspätta m mos :)

1 kommentar:

Linnea sa...

Naw, du är också himmla söt gumman, som hjälpte mej :)