lördag 16 maj 2009

MAT

Årets första grillning is on the way :)

me like

18.44
sol. grillning. blomskog. nyklippt gräs. hunden. cigg. fåglar. lugnet.

det är fasen livet på en pinne de :)

jag gick och la mig efter midnatt igår. vaknade vid 8 och var svintrött. har varit trött hela dagen. tror jag får lägga mig senast klockan 22 ikväll, är ju inte van att vara vaken så länge.
imorgon bär det iväg hem igen. var nu hem är. får fixa 24 och Greys Anatomy så man kan få se det imorgon. underbart. sen kommer linnea kanske på kvällinga. gud den människan vill inte lämna mig i fred haha ;) äh skoja bara.

pappa och mamma har varit ute i blomskog idag. fick höra att pappa hade blivit lite för full när dom var på melodifestivalen i globen i år. gud i himmel. tur att jag inte var med ;)

måste skaffa mig en hobby (bortsett från film, sova, sex) måste hitta något som sysselsätter mig. när jag var mindre höll jag på med både dans och innebandy. yoga började jag med i östersund. så, vad, när och hur?

Inga kommentarer: